שיחת משתמש:ווייצמאן

מתוך ויקישיבה
גרסה מ־12:52, 23 ביוני 2026 מאת שבלי הלקט (שיחה | תרומות) (השחתה: פסקה חדשה)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

שלום ווייצמאן, ברוך בואך לויקישיבה!

תודה שנרשמת לאתר, הצלחתנו מותנית בשיתוף פעולה רב מצד הגולשים. כל תרומה לאתר מבורכת.

כולם מוזמנים להשתתף בויקישיבה. נא לשים לב לעקרונות העריכה.

מומלץ שמשתמשים חדשים לאתר ולסביבת "ויקי", יעזרו בעזרה בתחילת דרכם.

הנהלת האתר תשמח לעמוד לצדכם ולסייע בכל שאלה או בעיה.

בברכת התורה, --נריה קלר (שיחה) 18:25, 23 במרץ 2021 (IST)

המהרי"ץ דושינסקי

אנא ראה בדף השיחה והגב. בתודה רבה! --,למאי נ"מ? (שיחה) 23:23, 3 באוגוסט 2023 (IDT)

השחתה

למה השחתת את הדף נחום לסמן? --שבלי הלקט (שיחה) 12:52, 23 ביוני 2026 (UTC)